HET SAS ****

FAQ

Wat is in de prijs inbegrepen ?

Servicepakket, bedlinnen, badlinnen, draadloos internet, televisie, elektriciteit, water, opkuis en verblijftaks.

Uit wat bestaat het gratis servicepakket?

Bij het inchecken ontvangt u van ons een gratis servicepakket bestaande uit keukenrol, toiletpapier, vaatdoeken, keukenhanddoeken, allesreiniger, vuilniszakken en vaatwastabletten.

Wanneer kan ik inchecken? Wanneer is de checkout?

Wij verwelkomen u graag vanaf 17u ofwel op een afgesproken tijdstip. Bij vertrek dient de vakantiewoning vrij te zijn tegen 11 u op een weekdag of 17u op een zondag.

Hoe kan ik mijn vakantie boeken?

U kan uw vakantie boeken via ons contactformulier. U ontvangt binnen de 24 uur een bevestiging en overschrijvingsformulier. De reservatie is pas geldig na het overschrijven van de waarborg van 250 euro + de helft van het bedrag van het verblijf. De andere helft dient u te betalen uiterlijk 14 dagen voor de aankomstdatum.

Hoe annuleer ik een reservering?

​U kan uw verblijf annuleren via het contactformulier. Bij annulering binnen de 21 dagen voor aanvang van de huurperiode wordt 20% van de huursom in rekening gebracht.

Wanneer krijg ik mijn waarborg terug?

De waarborg wordt na eindcontrole binnen de drie dagen teruggestort (geen schade, de vaat is gewassen en de vloer is geveegd).

Hoe bereik ik Het Sas?

Het Sas is te bereiken met de trein, bus, taxi of auto. Twee privé-parkeerplaatsen zijn gratis ter uwer beschikking op wandelafstand (80 m). Het treinstation bevindt zich op 950 meter en de bushalte op 250 meter van Het Sas. Op onze ‘contact-pagina’ vindt u een kaart terug.

Hebben alle drie de kamers een uitzicht?

Elke kamer heeft een prachtig uitzicht op de kleine haven en de Dendersluis.

Zijn honden toegestaan?

Er worden geen huisdieren toegelaten in Het Sas.

Mag ik roken in Het Sas?

Alle kamers zijn 100% rookvrij.

Back to Top